Wednesday 29 July 2009

topik bulan ini... hehehe.. SECRET ADMIRER @ S.A (part 1)

ni cite yang best... sesapa yang x dak SA memang tipu r... termasuk orang jahat... hehehe...

aku punya SA, ramai... masa sek ren ad, ms sek men ad, ms kat u pun ad...

aku cite dulu SA aku mas sek ren... ms tu aku darjah 6
nama nye ckg Rashidi... mmg aku mint sgt kat ckgu ni.. mnis sgt smile dia... cam hero cite tamil... hehehe... ms tu plak, dia still lg bujang... ckg muda kat sek tu... nakal gak aku ms tu... hehehe
nak di jdkan cite, tiap2 pg je msti aku bt2 sapu smph kat koridor... tunggu ckg la... lps tu tegur dn bg salam... ms dia jwb tu, mst dia senyum.. perghhh... tertarik aku... hehehe... smpai skrg aku x leh lupa snyumn dia...

tu SA aku ms sek ren... aku sure korang pun msti ad... jangan tipu r... hehehe..

x salah kite mint kat orang, asal kn jgn smpai gile byg...
ok... selamat beramal... jumpa part 2 nnt...

2 comments: