Wednesday, 19 August 2009

aku sudah konvo... tapi.........

dah seminggu lebih aku bergraduat... tapi aku masih lagi mencari sesuatu yang dapat memuaskan hati aku... kerja??? sahabat??? pengalaman??? kepuasan hati aku???

apa yang aku cari selama ini, aku pun x pasti... blaja dah sampai tahap ni.. tapi aku masih rasa ada yang kurang dalam hidup aku... aku tak tau apa... kahwin?? giler... aku dh buang istilah tu dalam hidup aku buat masa ni... tapi aku x tau gak apa yang aku cari... Ya Allah... apa yang kurang lagi dalam hidup aku ni, apa yang belum aku dapat??

tiap masa aku pk dan pk... akhir nya aku dah tau apa yang aku cari... apa dia... tunggu dan lihat lah Insya Allah... ada rezeki aku akan sampai kan... heheheheh

1 comment:

  1. pergh.. suspen ni .. x sabo da nak tunggu.. hahah

    ReplyDelete