Wednesday 25 March 2009

Tentang diriku....


Selamat datang kepada kawan-kawan..
Ini blog aku, blog yang dipanggil pen dan kertas. Blog yang akan menceritakan tentang kisah aku, tentang perjalanan hidup ini, tentang apa saja yang berkaitan dengan sekeliling aku.

Nama aku, Syarifah binti Husin, aku berasal dari Pulau Pinang. Aku sekarang belajar di Upm, tahun akhir dalam jurusan linguistik Bahasa Melayu. Kalau korang semua nak tau, bidang yang aku ambik ni, sebenarnya tidak ada kesinambungan dari subjek yang aku belajar di sekolah dulu.

7 tahun aku belajar, semuanya tentang agama, tentang bahasa Arab, tapi bila masuk u je, aku dah tukar bidang, nak buat cam ne, aku dh minat ke arah bahasa Melayu pula. Sememangnya aku lain dari kawan-kawan aku, suka buat keja yang lain daripada dia orang. hehehe...

last-last aku sekarang dah ada di upm ini... Nilah serba sedikit tentang diri aku, akan ada lagi cite yang akan aku sampaikan nanti... ok..

No comments:

Post a Comment