Tuesday 31 March 2009

Story time.... heheheh... "Adik angkat @ Awek?"

Petang ni aku nak cite sikit cite yang aku dapat hari ni..

Korang semua mesti pernah dengarkan, tentang adik angkat dan abang angkat, adik angkat dan kakak angkat pun ada la. last-last masing-masing terangkat... heheheh..

kalau adik angkatnya lelaki, mesti berpartnerkan kakak angkat, jarang la nak jumpa adik angkat lelaki dengan abang angkat.

sama juga dengan adik angkat perempuan, mestilah abang angkat yang dia dapat.
Bila dah lama jadi adik angkat, abang angkat ni mestilah berkenan dan terus mengangkatnya menjadi teman.. cite yang biasa korang dengarkan... tak pelik pun... banyak yang berlaku... aku pasti korang pun penah dengar...

tapi mesti korang jarang dengar atau pun tak penah dengar langsung, mula-mula couple lepas tu tiba-tiba si lelaki berubah hati nak jadikan teman dia tu adik angkat... logik ker???
memang tak logik.. macam cite katun... ehhh, silap2 katun pun tak dak adik angkat... heheheh

Dan lagi tak bertambah logiknye bila, bagi alasan yang awek dia ni, nampak muda sangat, tak padan dengan dia yang nampak matang atau pun jujurnya tua... heheheh...

sepatutnya dia bersyukur, sebab dapat awek yang awet muda... hahahah... dunia, dunia...

Moral : "Jodoh pertemuan di tangan Allah"

itulah cite yang aku dapat pada hari ini... nak baca cite yang menarik lagi, follow la blog aku selalu, Insya Allah, kalau tak dak aral, akan aku cite kan apa yang berlaku di sekeliling aku...

No comments:

Post a Comment