Monday 6 April 2009

KETIKA DAN KALIMAT... VERSI AKU... Catatan Akhir...

Maka bermula lah perjalanan kami, dari mula balik.. cian kat aku dengan Nad.. huhu... Kami yang sampai paling lewat...

Bila dah sampai ada gotong royong, jadi kami terus je buat keja...
Aktiviti yang dirancang dapat berjalan dengan lancar walaupun ada masalah sikit, namun dapat kami selesaikan...
Nanti aku masuk kan gambar bersama-sama dengan adik-adik di PERNIM pada ruangan lain... ok

Setelah selesai segala tugasan dan aktiviti yang kami jalankan... kami pun memohon diri untuk pulang...

Plan akhir kita orang, adalah di PUTRAJAYA..
Iaitu makan di PUTRAJAYA dengan bekalan yang kita orang bawa.. semestinya aku dengan Nad yang sampai dulu... biasa lah, Nad merempit dengan laju nyer... hehehe... dah sampai kita orang tido dulu di bawah pokok... nikmat...
Nikmat...

Bekalan ada dalam keta, jadi kena la tunggu dulu... bila dah semua sampai.. kita orang solat jemaah dulu di Masjid PUTRAJAYA... dah selesai semua nyer kami pun apa lagi... time for MAKAN.... heheheh...

Best nyer, dapat makan ramai-ramai cam ni... huhuh....

Dah selesai makan, mesti lah nak balik rehat kan badan... aku tengok awan waktu tu, gelap sangat... cam nak hujan.. huhuh
Dah la aku dengan Nad naik moto, semestinya perjalanan kita orang pasti akan diduga lagi... huhuh...

Dan jangkaan aku betul.. semasa dalam perjalanan balik, hujan turun dengan lebat sangat... angin tiup kuat... moto yang aku dengan Nad naik cam terhuyung hayang je... YA ALLAH, selamat kan perjalanan kami... itu lah doa aku sepanjang jalan...

Alhamdulillah, akhirnya aku dan Nad selamat sampai juga...

Ini lah catatan aku sepanjang menjalankan aktiviti di PERNIM...

BANYAK YANG INGIN AKU CATATKAN, TAPI INILAH KESIMPULANNYA, BBM3410, MEMBERI AKU BANYAK PENGALAMAN, ADA SUKA ADA DUKA,.. TERIMA KASIH KAWAN-KAWAN... TERIMA KASIH DR... TERIMA KASIH SEMUA....

No comments:

Post a Comment