Thursday 9 April 2009

Puasa dan Ngidam... hehehehe

cuaca mendung je ari ni... jangka petang ni nak ujan... tapi kita tgk lah cam ne nnt...
sume ni kerja Allah...

cite aku nak cite kali ni, cite tentang pose dan ngidam...
giler r... aku ngidam sangat dengan buah jambu dan pelam sekarang ni...
dah niat nak pose ganti, tapi disebabkan rumate aku cakap dia nak belikan buah kat aku , jadi aku membatalkan pose aku,huhuhu... baru 3jam lebih pose dah buka... huhuh...
x pe lah, nanti aku ganti je masa minggu exam...

Ustaz aku pernah cakap, kalau kita nak buat keputusan dalam sesuatu, lebih baik kite pose pada waktu tu, sebab fikiran kita bersih dan dijaga... tapi kena la pose betul2 ek...

aku pernah baca gak, Matma Gandhi sewaktu dia nak buat keputusan besar dalam pentadbirannya, dia jugak pose...

Jadi, amalkanlah pose sunat, yang penting jangan tinggal yang wajib...

1 comment:

  1. weh...
    bawak2 r tanam cendawan kt blkg umah
    xde r boring
    hihih
    leh jd share partner x?

    ReplyDelete