Friday, 3 April 2009

KETIKA DAN KALIMAT... VERSI AKU.... Kamera, pose maut dan D'lima..2

Sambungan.... =)

Hasil kita orang hari tu, ada jugak la shot yang menarik, bukan semua tak menarik,. kamera nikon abang ain pun berjasa gak sebab ada shot yang cantik dan paling menarik bagi aku pada hari tu. Shot tu nanti aku tunjuk kan dalam post gambar giler-giler.. hehehe...

Ni aku baru cite bab kamera, belum masuk lagi bab aksi yang model-model kumpulan aku buat.. aksi yang paling aku ingat aksi nad panjat pokok untuk peribahasa bagai kera mendapat bunga.. dengan susah payahnya kami menolak nad ke atas pokok.. sampaikan orang yang lalu tepi jalan tengok... memang berani mati r... Gua respek lu, nad... tabik spring r...

Tu aksi Nad panjat pokok, ada gak aksi ain naik basikal pakai helmet, aksi Kina, Ain dan Ecah masuk dalam pasu besar... tu aksi yang tak jadi tak dak kaitan pun.. sebenarnya aku saje nak kena kan dia orang.. nanti aku post gambar tu... hehehe... jangan marah yer kawan-kawan...

Actually,(Omputih la plak)..Keseluruhan shotting kita orang hari tu, tidak berjaya sepenuhnya, ada gambar yang tak memuaskan hati gak, tapi ada yang menarik dan sesuai di masukkan dalam slide..

Setelah berbincang dengan ahli kumpulan yang lain, kami pun putuskan untuk membuat shot buat kali ketiga... hah... bukan senang nak dapatkan gambar yang menarik dan puas hati.. Ni semua tunjuk ajar DR lah... Usaha tangga kejayaan..

Shot kita orang kali ni, berlaku selepas asar plak.. setelah semua orang ada, kita orang pun mula... kali ni, tak guna lagi dah kamera nikon canggih, guna samsung kina je... tapi yang hairannya, banyak gambar nampak cantik plak... sememangnya petang tu, adalah shot terakhir kita orang.. gambar-gambar yang kita orang dapat cukup puas hati untuk di buh dalam slide...

Aksi yang paling menarik bagi aku petang tu, aksi ecah panjat pokok kelapa walaupun tak panjat tinggi... Dengan mimik muka yang serius cam model yang dah pro... PRO ke??? Heheh... shot tu lah yang cantik... aku nak tunjuk gambar dia kat sini, tapi DR pesan tak boleh masuk gambar untuk “Ketika dan Kalimat” jadi nanti aku kan post kan kat tempat lain... ruangan gambar gile-gile... tengok ye... heheheh

Kita orang pun kumpul gambar dari shot yang pertama kalinya hinggalah shot yang ketiga.. Memang banyak... Tapi aku puas hati dapat buat semua ni dengan kawan-kawan aku... shot-shot tu, cukup membantu...

Tiba hari nak bentang, semua berjalan dengan lancar.. bila tengok gambar yang kita orang tangkap, puas hati sangat... thanks r kawan-kawan... habis sudah cite ni...kite tengok cite lain plak...

2 comments:

  1. baca la dari bawah... apa la orang tua ni... huhuhu

    ReplyDelete